torsdag 21 januari 2010

21 Januari 2010.


Hallå

Ligger i min säng med världens huvudvärk. Har just pratat klart med älskling och ska snart sova. Börjar 8.00 imorrn och slutar 13.35! Ska skrinna på idrotten och sen efter skolan ska jag antingen gymma eller köra ett eget pass här hemma med hjälp av pilatesbollen.
Vid 17 tiden imorrn kommer Julia och resten av gänget efter mig. De har ordnat någon överraskning för mig och Carro. Ska bli riktigt roligt!

Föresten så är jag helt död just nu. Har varit duktig idag och rört på arslet! Efter skolan drog jag till gymmet 1 h, sen for jag hem. Sprang till träningen, körde fys i 2 h och sen sprang jag hem. När jag kom hem hade jag spyorna i halsen. Not good. Men nu mår jag bättre om man bortser från huvudvärken. Och det känns lite som att jag håller på och blir sjuk. Det kliar i halsen och jag måst harkla mig hela tiden.. Får inte bli sjuk tills i helgen, åker ju iväg till älskling då!

Mhm.. Nej nu måste jag lägga mig. Vi hörs imorgon, kmr ha fullt upp hela dagen men ska försöka att hinna blogga!  

Inga kommentarer: