fredag 22 januari 2010

22 Januari 2010.


Heej

Jag är på väg i säng eftersom att jag ska upp före kl 7. Åker ju som sagt till älskling imorgon och kommer hem på måndag kväll, och då blir det direkt träning.

Men jag måst bara få tacka mina underbara vänner för en fantastisk kväll. Det kunde inte bli bättre! Massage, relaxavdelningen, god mat, fint folk och mycket skratt. TACK alla som var med ikväll! <3

Nu ska jag lägga mig under mitt täcke och drömma fina drömmer om min man. IMORGON får jag äntligen, äntligen mysa med honom. Herregud vad jag ser framemot det.. Finner inte ord för hur saknad han är just nu. Ska bli så jäävla skönt att få hålla om honom! ÅH vad jag är kär

Hehe, men IFK spelar ju damälvan 2 i helgen så jag får väl ta och lycka till då! Se till att ta hem guldet! Och så måst man ju passa på att gratta Ubbe som fyller år imorgon och världens bästa Maryette som fyller på söndag. Grattis grattis! <3

Godnatt allihopa, vi hörs mer på måndag, kommer nog inte att använda datorn hos Daniel. Ska ha annat för mig! =D 

Inga kommentarer: