tisdag 26 januari 2010

26 Januari 2010.



Hejsan

Skoldagen var skön. Jag, Vickan och Emma har äntligen fått våra röster inspelade på miljön, nu ska vi bara mixa ihop allt, sen är det klart. Skönt! Gjorde till och med allt arbete idag utan att nåjsa med Jens. Stolt är jag! Och så har jag fått helt sjukt fina armband av Fello idag! Hon har ju varit till New York och kom hem med en försenad födelsedagspresent. Jag lovar att visa bild på dem senare. Hihih

Och nudå.. Ligger i min sköna säng och ska snart se på film. Jag borde läsa på vårdorden som vi har tills imorrn men det får vänta. Ikväll ska jag till Lisa på kalas och efter det ska jag ut och springa. Skönt! Föresten så har jag haft en trevlig dag på stan med Vickan. Vi lyckas alltid med något, speciellt idag inne på magazin när mitt visa elektron kort inte funkade. Mohaha
 
Nej vet ni vad, nu ska jag mysa för mig själv här under täcket, har så förbannat kallt! Vi hörs senare. Har ni föresten kommit ihåg att gratta Lisa? Om inte, DO IT!

Inga kommentarer: