tisdag 26 januari 2010

26 Januari 2010.


Hejsan

Den här dagen har varit lite upp och ner. Mitt humör är lite sådär vilket har lett till bråk i min familj. Not so fun. Hoppas på en bättre dag imorrn helt enkelt.

Var ju som sagt till Lisa ikväll på kalas, mumsade i mig lite tårta och så. När jag kom hem cyklade jag 10 km och dödade magen på pilatesbollen. Direkt efter det drog jag till mormor och tog det lugnt. Skönt!

Nu är jag hemma igen och ligger i min säng. Imorrn går jag 8.00-14.45 och därefter ska jag med min bror  åka och köpa en ny säng till mig. Snäll bror jag har va? Kommer iaf bli underbart med en ny säng, inte för att min är obekväm eller så, men jag vill ha en högre och mjukare. Om ni förstår vad jag menar, ding ding.

Ska nog se på film nu och sen försöka sova, men först ska jag slänga upp en bild på de flesta armbanden jag fick av Fello idag. Det finaste har jag på mig nu, dock ingen bild på det. Visar väl förhoppningsvis det senare då. 

Godnatt

Inga kommentarer: