torsdag 18 februari 2010

18 Februari 2010.

Tjabba

Allt bra med er? Själv är man trött som en gris och har ont i halsen. 16.30 har jag träning i EH och sedan ska jag vara med Lisa. Hon ska hjälpa mig med att slinga mitt hår och jag ska hjälpa henne med tvätten. Teamwork! 

Kom hem från Eerikkilä inatt vid 2 tiden och somnade direkt då jag la mig i sängen. Kl 8.00 imorse hade vi sport och cirkelträning stod på schemat. Jag trodde seriöst att jag skulle svimma. Jag var så fruktansvärt trött i huvudet och i benen.. Aja, jag överlevde iaf.
Träningen och matchen igår gick bra. Lyckades vinna 4-0 mot 94orna och jag gjorde ett mål. Spelade höger yttermittfälltare hela tiden och det var väl rätt nice. Slapp iaf högerbacken, ha ha. Resan dit och hem var rolig. Sigge, jag och Marre gjorde bort oss lite på vägen dit men hem gick nog allt bra. Dock var pajasen Elin med då! Haha, fyfan vad jag har garvat de här dagarna. Käkarna värker faktiskt lite. Hoho

Idag har jag även skrivit anatomi prov, det gick nog bra. Sen fick jag ut mitt psykologiprov. ALLA RÄTT! Hörde ni det? Alla rätt! Ding ding. Är man bra så är man! Hehe
Nu ska jag lägga mig ner och vila så jag orkar röra på mig. Vi hörs senare! 

Ciao

Inga kommentarer: