torsdag 18 februari 2010

18 Februari 2010.

Tjo

Träningen ikväll gick bra fastän mina ben vägde 2000 kg. Nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på en hel del bra musik. Är fruktansvärt sugen på cola så funderar starkt på att fara och köpa det, men jag vet inte riktigt.. Ska iaf dra till Lisa snart och slinga håret och snacka skit. Skönt med såna kvällar också!

Imorrn ska jag sova länge, fara in till stan och köpa present till Daniel, fara via skolan efter saker jag glömt och sen kl 17.00 har jag träning. Efter träningen har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske vara med Lisa då också? Får se om hon har lust och ork. På lördag möter vi iaf Hammarby och jag hoppas som fan att jag får speltid! Skulle vara grymt att möta ett allsvensktlag :) En annan sak som händer på lördag är att.. DANIEL kommer hem (!!!!!!!!!) Alltså får jag träffa honom om två dagar. Jag kan inte vara lyckligare just nu. Jag har världens finaste pojkvän och världens finaste vänner. Sen får man ju inte glömma sin underbara familj heller!
Åååh vad ni är fina. Men nu ska jag sluta vara sådär snäll, det är inte likt mig. Haha

Nu sticker jag till Lisa, får se om jag sover där! Tjoo

Inga kommentarer: