måndag 8 februari 2010

8 Februari 2010.

Hejsan

Äntligen hemma! Kom hem vid 5 tiden imorse och gick och la mig direkt. Vaknade för ungefär 1 h sen men funderar på att lägga mig igen. Känner att jag behöver mer sömn. Dock borde jag dra till sportcenter och välja ut ett par fotbollsskor och ett par joggingskor, men jag har verkligen ingen lust.
Nog om det. Ni kanske är intresserade över hur tallin var?

Haha, tallin var.. crazy. Alltså fyfan hur folk kan se ut! Och modet där är verkligen från 1800 talet. Nåja, hotellet var grymt fint och speciellt vårt lyxrum! Kommer att visa er bilder senare. Jag lyckades iaf shoppa två toppar från zara, ett par jätte söta trosor, lite smycken och en plånbok. Det var iaf grymt skönt att bara få ta det lugnt med mamma och Johanna och vi har haft det riktigt trevligt.
Och vet ni vad? Jag drack smoothie för typ andra gången i mitt liv där i tallin, mango och jordgubbssmak. Shit vad gott det var! 

Nu ska jag nog ta och läsa slam och tänka på Daniel. Saknar han så otroligt mycket så jag vet inte vad! :(

Inga kommentarer: