måndag 8 februari 2010

8 Februari 2010.

Hallå

Har varit till sportcenter och valt ut fotbollsskor och joggingskor nu. Blev ett par f 50 skor, men lär väl antagligen köpa ett par till sen. När jag kom hem från stan började jag möblera om i rummet, var så trött på hur jag hade det tidigare men som det ser ut nu lär ingen få komma hem på besök till mig. Haha, måste nog möblera om igen men jag orkar inte göra det nu.
Känner mig så fruktansvärt trött i huvudet och i kroppen att jag inte vet vad. Jag borde plugga på anatomin och miljökunskap men det finns ingen motivation till det. Hoppas jag känner mig piggare efter träningen iaf, för det är jobbigt att känna såhär.

Aija, ska ta och visa er lite bilder från tallin nu, och det lilla som jag shoppade! 


                

           

    

     

    

  

    

   


Ni får säkert se fler bilder sen när jag har fått dom av min syster. Nu måste jag käka och sen byta om inför träning! 

Inga kommentarer: