tisdag 9 februari 2010

9 Februari 2010.

TJO

Idag fyller två av mina kära vänner 19 år. Sandra och Julia, Grattis grattis! 


      


Tänkte föresten skriva lite kort om hur min dag har sett ut:
- Var till dagiset med Tici efter ett papper angående min praktik
- Skola 1 ½ timme
- Utvecklingsamtal med Ubbe & Nela ( i två timmar!)
- Gymmat, ungefär två timmar
- Försökt att plugga

Måste bara tillägga att utvecklingsamtalet idag gick bra men kändes jobbigt ibland. Jag känner ju själv att jag inte riktigt mår bra och därför kan jag inte prestera 100 % såsom tidigare. Känns bittert, men det är ingenting jag kan göra åt. Dock är det väl bara att ta nya tag så småningom..

En annan sak som har varit bra idag var gymmet. Tränade på bra och det kändes riktigt roligt faktiskt! När jag precis hade gymmat klart träffade jag på min älskade vän Lisa som hade varit på body jam. Har inte pratat med henne på ungefär två veckor så jag blev jätte glad bara av att se henne. De höll nästan på att komma tårar då vi kramades :$



Aja, just nu sitter jag i min säng och glor in i väggen. Tror bestämt jag ska gå ut och gå eller köra lite på pilatesbollen, sen kanske jag tar tag i pluggandet igen. Dock har det inte gått så bra, för det enda som cirkulerar runt i mitt huvud är Daniel Boman. Världens finaste och mest underbara pojkvän.

Hejdåå

Inga kommentarer: