tisdag 9 februari 2010

9 Februari 2010.

Hallå

Den här kvällen har varit lite upp och ner. En sak som gjorde mig glad var samtalet med Daniel. Älskar att få höra hans röst.
Annars har pluggandet gått och helvete. Jag förstår verkligen ingenting utav miljökunskapen, och sen gör det ju inte saken lättare att man har en lärare som vägrar hjälpa en. Ååh

Imorrn är det iaf onsdag, skola 8.00-14.45, träning 17.00-19.00, hemma efter 20.00 och då blir det väl antaligen att försöka plugga igen, för i helgen kommer jag inte att ha tid, då har jag nämligen en annan sak jag ska göra!

Aja, ska lägga mig och se på film nu och sen försöka sova. Mitt huvud värker som bara den, hoppas det känns bättre imorrn. Tror jag lider av vätskebrist! Inte bra. Föresten så fyller Vickan också år idag, dock bara 17! Gullis :)

Godnatt, hejdåå.

1 kommentar:

victoria sa...

åh, tack själv gullis!
♥♥♥