onsdag 10 mars 2010

10 Mars 2010.

Heej

Den här dagen har bara varit helt onödig egentligen. Tränade med IFK ikväll fastän jag hade träningsförbud.. Vet inte om det var så bra idé. Nåja, träning imorn och på fredag och match på lördag, blir nog bra det. 

Har tänkt en hel del på Daniel idag också.. Saknar honom så fruktansvärt mycket. På söndag får jag äntligen träffa honom. Förstår ni hur mycket jag längtar? Helt sjukt mycket. Kommer antagligen att pussa och krama ihjäl honom som det oftast brukar bli, men det är rätt mysigt. Kommer iaf att bli helt underbart!

Imorgon är jag ledig från skolan, fast någon ledighet blir det inte för mig. Har uppgifter i fysik, litteratur, anatomi och i vårkonstens grunder så det blir en hel del plugg. Tråkigt men sant. Kommer vara skönt efteråt när man har allting gjort. Eftersom jag inte har skola imorrn betyder det att jag hinner äta middag före träningen för engångsskull. Blir nog bra det..

En annan bra sak är att idag var min pappa världsbäst och köpte en 140 cm säng till mig! Fatta vad skööönt, och vad stor den kommer vara. Blir mysigt sen när Daniel kommer hem på besök. (;

Nu sitter jag hos Lisa och ska alldeles strax gå i duschen, sen blir det bara chill framför tvn. Sover dock hemma inatt eftersom att hon ska till sverige imorgon och jag är ju ändå ledig. Ska sova länge hade jag tänkt.

Tjoo

1 kommentar:

Anonym sa...

var kan man köpa 140 cm breda sängar?