tisdag 9 mars 2010

9 Mars 2010.

Heej

Gissa vad jag gör? Haha, inte så svårt egentligen. Sitter som vanligt hemma hos Lisa och tar det lugnt. Skönt som fan med tanke på att denna dag bara har bestått av stress och arga miner. Inte bra. Dock gick fysträningen grymt bra ikväll och det var helt underbart skönt att få träna styrka!

Nu har vi försökt göra min engelskauppgift men det återstår fortfarande lite jobb på den. Jobbigt! Pallar verkligen inte skolan just nu.. Lärarna bara öser på med läxor och skriver in prov lite nu och då. Hate it!

Nu tänker jag iaf vara lite social och se på tv med Lisa. Måste gå och lägga oss i tid ikväll för fyfan vad jag var trött både imorse och igår då jag vaknade. Inte bra!
Imorrn går jag 8.00-15.40. Usch och fy och blä. Hoppas dagen går snabbt! Får se lite vad jag gör sen, enligt ÅU har jag träningsledigt men jag vet inte om jag ska träna med IFK eller inte.. Återstår att se. Annars tänkte jag köra ett fyspass och kanske far och simma.

Min läkare kommer iaf att ringa i morgonbitti och ge svar på mina prover. Ska bli skönt att veta om man lider av något eller inte. Haha

Godnatt på er alla.
P.s, 5 dagar kvar tills jag får pussa älskling <3

Inga kommentarer: