tisdag 2 mars 2010

2 Mars 2010.

Heej

Vad gör ni? Själv sitter jag hos Lisa och dricker obóy. Gott som fan! Ikväll har vi bara tagit det lugnt. Pluggat lite matte, sett på tv, sovit och badat badkar. Det var nice!

Skoldagen gick rätt så snabbt men sög otroligt hårt. Imorgon börjar jag 9.45 och slutar 15.40. 17.30 har jag träning i EH med IFK. Yes, ni hörde rätt. Det var ett antal veckor sen jag tränade med dem, men nu ska jag vara med dom både imorgon och på torsdag. Ska bli roligt, och skönt att få ett fyspass! (Tors)

Jappjapp, annars är väl det lite sådär med mig just nu. Trivs inte i skolan och saknar Daniel något fruktansvärt mycket. Kan inte göra något annat än att tänka på honom och längta efter honom. Har varit utan honom nu i 3 dagar och det känns redan som en evighet..

Men nu ska jag och Lisa fortsätta att rocka till bra musik. Vi hörs senare ikväll! Tjoo
P.s Lisa är en fin vän. 

Inga kommentarer: