onsdag 3 mars 2010

3 Mars 2010.

Hejsan

Ny dag, nya möjligheter. Jo visst. Skoldagen har varit precis lika tråkig som alltid om inte värre. Hade två timmar fysik med Jens, två håltimmar då jag gjorde klart 3 uppgifter (jobbigt och irriterande som fan) och sen skrev vi något litet prov på fronter om hjärtat. Fick iaf sluta 1 h tidigare än planerat så det var skönt.

Nu ligger jag hemma i min sköna säng och ser på tv. Ska snart läsa igenom matten och se om det är något jag fattar överhuvudtaget. Efter 4 kommer Lisa hit och då ska vi käka och sen drar vi på träning till EH. Får se vad jag gör efter träningen, kanske drar till Lisa igen.. Vi får se.

Igår var vi lite busiga och beställde hem lite smått och gott från H&M, vilket jag har glömt att berätta för mamma, fast iofs så är det ju jag som ska betala det och inte hon. Hehe.

Vi hörs senare ikväll! Tjo

Inga kommentarer: