måndag 8 mars 2010

8 Mars 2010.

Tjoo
Dagen började med att jag var till sjukhuset och tog lite blodprover. På onsdag får jag svar och jag hoppas att det inte är något speciellt. Vid 10 tiden kom jag till skolan och då hade vi bara tråkiga ämnen fram till klockan 1. Då fick vi sluta eftersom att vår engelska lärare var sjuk. Skönt, med tanke på att jag var helt död imorse när jag vaknade och ännu inte känner mig 100 % bra i kroppen.

Var på träning nu ikväll men hoppade över löpningen i slutet. Ska inte springa något förrän jag får svar på proverna så.. Känner jobbigt, vill så gärna springa. Spec när denna ångest håller på att döda mig.. Igår var det en hemsk dag. Måsta pina magen på pilatesbollen. Det var skönt. Längtar tills imorgon då jag äntligen ska få köra fys. Ska pina ihjäl mig.

Nu tänkte jag dra till Lisa och umgås med henne ett tag. Tack och lov för att hon finns! Och du Lisa, jag kommer alltid att ställa upp för dig, det vet du.

Vi hörs.

Inga kommentarer: