måndag 8 mars 2010

8 Mars 2010.

Hallå

Sitter hos Lisa nu och har försökt mig på engelska uppgiften. Går väl sådär.. Tänkte fortsätta med den imorgon för just nu har jag inte tid. Sitter och skriver med Daniel och drömmer mig bort. Skulle vara underbart att få vara med honom just nu.
Inatt sover jag hos Lisa igen, lika bra det när man inte riktigt har någonstans att sova hemma eftersom att vi håller på att måla om mitt rum, eller vadå vi och vi, det är mamma som gör det mesta jobbet, sen har även pappa hjälpt till. Tack tack!

Börjar 9.45 imorrn och slutar först 16.05. Har träning 16.30-18.00, och efter det ska jag bara ta det lugnt. Kanske chilla grillen @ Lisas place. Vem vet. Haha! Känns som att jag i princip bor här, men vad gör det. Det är härligt.

Nu har jag inte tid att blogga mer, vi hörs imorgon. Tjoo

Inga kommentarer: